Sunday 31 January 2010

Aktiv ungdom


Ah yeah... Hmmm. Nå... Vel... jeg vingler litt. Merker at jeg er en libra, tross alt. Tror ikke på astrologi, men alle mennesker trenger noe å henge skyld på. Jeg har aldri vært flink til å bestemme meg for ting, ta valg, velge høyre eller venstre. Uansett så har jeg nå sent ett brev til Peter og bedt om å få utsatt søknadene mine.

Grunner? Mange. Vi har ting som penger, tid etc etc, men hovedsakelig er det vel litt redsel og muligheten til å bli med på et annet voluntør program som fikk meg til å ombestemme meg i hui og hast. Denne er satt i Europa (ikke like spennende, men dog), du har muligheten til å lære språket og, get this, det blir betalt for. Man får reise, kost og losji dekket pluss lommepenger. Som en fattig student så er dette fryktelig forlokkene. Hittil så har det største spørsmålet vært om jeg kunne ha råd til dette. Men nå, om det blir dekket, og jeg får ordnet alt til Mai eller Juni, kan jeg kanskje dra like etter skolen er over. Da slipper jeg mye av det her med spare opp hauger med penger, finne leilighet og jobb for bare noen måneder osv. But then again, det står at selve søke prosessen kan ta fra tre til seks måneder, så vi får se.

Akkurat nå er det Italia som frister mest, men England virker også gøy.

Men nå er det søndag og jeg fungerer ikke helt. Senere i dag, mellom middag og kvelds, skal vi jobbe med linjekvelden. Det er forfatterklassens tur neste helg og vi er bare halv-ferdig med manuset. Jeg begynner å stresse noe skikkelig. Jeg mener, hvordan i all verden skal vi lære manus utenatt, hvordan kommer folk til å ta det etc etc etc....

No comments:

Post a Comment